VELKOMMEN

Velkommen til Shop Søegaard

Ved bestilling sender du mig en e-mail til piarasmussen@turbofiber.dk eller kommenterer
på et indlæg, jeg skal vide hvilken være du ønsker
og hvordan jeg kan kontakte dig :-)



Fragt ved forsendelsa aftales i forhold til ordrens størrelse.

Alternativt kan det afhentes i Lendum v.Sindal.

fredag den 7. oktober 2011

Fødselsdags hagesmækker

Fødselsdags hagesmæk
Super sød og perfekt til fest i familien
Vandtæt og lækkert materiale
20kr stk - 3 stk for 50kr
Syes med hvid, rød eller sort kant.



1 kommentar:

  1. Hej Pia:)
    Velkommen til min Fru Hygge side på Facebook- det er hyggeligt at du har fundet vejen til den:)
    Nu har jeg fundet din blog, og kan se du laver en masse fine ting:) Du må meget gerne vise dine krea-sager frem inde på min facebook side.. Så hold dig ikke tilbage:)
    Lav dig en god dag.
    Kh. Mette

    SvarSlet